Fett veck, eller fett väck!

Bommer....
Innan vi flyttade hade jag tänkt att jag skulle väga mig... men det glömde jag ju.
Så rent officiellt har jag endast gått ner 12 kilo sedan förlossningen.
Har totalt 30 kilo kvar att gå ner... :-)
Någon direkt möjlighet att köra en icke amningsanpassad diet har jag ju inte heller, men äta rätt har ju ingen direkt måstt dåligt av så jag får köra på den biten.
Kombinerat med motion och kroppsarbete i massor kan det inte bli annat än lyckat resultat.
Ryggen måste jag träna upp oxå.... klen som fan är jag och får ont direkt. Vill inte ha tillbaka den rygg jag hade förr då jag får muskelinflammation så fort jag anstränger den (snacka om klen liksom).

Däremot har jag noterat att min tatuering inte är gjort för fettveck på ryggen...
Den ser inte rikigt lika bra ut när delar av den försvinner in i... en annan dimension. Typ halva tatueringen försvinner ju för fan i dagsläget.

Hur som... istället för uppdateringar om graviditeten, som numera är avklarad, får det bli uppdateringar om flytten, huset och vikten :-)
Självklart om familjen och barnens anpassande till landet .... Men om det skall ni kunna läsa i deras egna bloggar oxå.

Åh... btw... som ni ser, så lyckades vi få en fullt fungerande lina här ute oxå.
Och när jag gick i mörkret på tomten, så hörde jag ankor... hrm... i hästhagen.. skumt.... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0