Vad är det?

Vad är det för dag idag?
Måndag?
Tisdag?
Vad blir det då för dag i morgon?
.
Lunch i Täby och sedan var jag helt slut.
Lyckades iaf få lite energi till att vika tvätt... och dammsuga.
Med lite tid menar jag lite tid, då kroppen plockat fram sina allra äldsta senor, leder och annat smått och gott.
.
Är det för att jag är mer känslig denna graviditet.... eller är det för att jag helt enkelt är en gnällspik?
Jag är i ... hrm... vilken vecka är jag i nu igen?
Aja, inte såååå långt gången iaf... och kan inte sitta rakt, vankar som en anka när jag går och lider som fan av trycket i magen.
Kommer det stanna här nu snart? Eller kommer det bli värre...?
Knappt så jag vågar tänka tanken på om det blir värre.....
Har iaf hur som helst insett att det bara är att hosta upp pengarna ur plånboken och betala dyrare för att förbereda mig på att jag INTE kommer kunna göra många knop i slut skedet... samma skede som det är dags för inflytt ;-)
.
Sluta klaga och läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0