städa städa varje fredag

Ja... nu är sista dagen att städa innan visningen på söndag.
För i kväll drar vi iväg till Hallstahammar, för att i morgonbitti åka vidare till Nora (Örebro) med Déville.
Det är dags för MH.
Eftersom jag inte ska sitta vid datan så länge (risk för att jag glider in på jobbsidorna) så blir det bara en mycket kort uppdatering.
Jag är sjukskriven en månad.... men får jobba i tre dagar för att kunna vara det, och ändå kunna se kunderna i ögonen när man kommer tillbaka.
Huvudsaken är iaf att jag och bebisen mår bra sen.... och att det som sagt var, inte är ngt fel med lillen.
Nu ska jag äta frukost, och sedan... mycket lugnt.. börja plocka lite så det inte är så mycket kvar att göra i kväll sedan.... Lite i taget ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0