Onanimaraton

Sitter just nu och tittar på tv med tankarna på att kanske gå och sova när ett program fångar mitt intresse.
Fråga olle... Onanimaraton!
.
Det går ut på att ha långtidsonani och hålla på så länge som möjligt och pengarna går till välgörande ändamål inom sex och samlevnad.
Själva grejen förvånar mig inte... det är ju Danskar som påbörjat det...
Det som fångar mitt intresse, är de som är initiativtagare till detta....
Det märks att de lägger sitt huvudsakliga intresse till sex... och inte utseende.
.
Visste ni att en man får i genomsnitt 7200 ejektioner under sin livstid.
De första sexleksakerna var gjorda av sten och trä (fy fan).
.
Varenda en av dessa ... hahahahhahhah.... sexkonsulter är så jääävla (!) annorlunda i utseende.
En jämför kvinnor med strykjärn... tar lång tid att få oss heta, men när vi väl är heta så tar det lång tid innan vi svalnar....
.
Yikes.... Jag kan inte låta bli att förvånat vakna till och fundera på WTF..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0