nervös

Nervös som fan över vad som komma skall....
Hur kommer utlåtandet bli?

Jag måste försöka se det possitivt, och försöka orka med.
I dag var magknipen och trycket så markant redan när jag vaknade... att jag ringde MVC på en gång.
När jag sedan sitter i tele med dem... så känner jag mig så enormt löjlig och nojjig.
Fan!
Om jag bara kunde känna lite rörelser och veta att det är bebis och inte gaser på villovägar....
Tror jag kände en bump idag.... i morse... men vet faktiskt inte om det var eller vad det var.

Efter torsdag vet jag om jag kommer få se det ljusare på tillvaron eller om jag ska fortsätta i mitt dunkel. Båda vägarna går... måste gå... men den ena kan betyda att allt förstörs....

 

Men å andra sidan är jag ju van vid det.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej du,vet inte vad som forsigar dar hemma men jag foljer din vardag och haller alla tummar jag kan for att du ska man bra, tillsammans med familjen! <3

2009-09-09 @ 03:10:51
URL: http://mcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0