Lovade

Lovade en snabb och tidig uppdatering i dag... men nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva.
Knölen är kvar.
.
Eftersom många i min närhet tror att mina magknip även kan vara grundade i en propp, som lätt uppkommer när man är gravid... så har jag tidigare testat ngt i pulverform... som blir som små siliconpluppar när man löser upp dem i vatten... Detta har varit till föga lösningar bokstavligen.
Så i går inhandlade jag efter tips Microlax.
Ett snabbverkande lösningsmedel som får användas trots graviditet.
Whoooo hoooo tänkte jag!
(Även jag lagt mina förhoppningar till proppen, som i detta fall nu skulle bli ett minne blott)
.
Svaga minnen från rensningar under min sjukhusvistelse som barn fick mig dock att skjuta lite på testet och befrielsen tills jag var säker på att jag förberett mig mentalt.
.
Men till slut så...
Jag gjorde som man skulle (detaljer? näää) och väntade....
... väntade... väntade...
Under tiden för denna väntan ökade magknipen till knip som verkligen får det att svartna för ögonen, men jag fortsatte hoppas och tänkte att ahaaaaa... det funkar!!!!
Efter 15 min (som var den tid man skulle vänta), 15 låååånga minuter... så var det då dags att befria proppen.
Men till min stora förvåning så var där ingen lös propp.
Det enda som befriades, var det jag 15 min innan hade tillsatt!!!
.
Jag känner mig lurad! Och är tillbaka i ruta ett.....
Men detta efter att ha haft en mycket obehaglig upplevelse!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0