Jobbigt

För ett par år sedan hackade en sk vän in på min blogg (som då var lösenords skyddad) med hjälp av mina inloggnings uppgifter. Därefter spreds innehållet (som då var lösenords skyddat) till andra.
Man ska passa sig för att skriva av sig på nätet... finns alltid de som väntar på att sticka kniven i ryggen på en. Sanningen klarar vissa inte av.
.
Hur som helst så böt jag då lösenord till ett krångligare och mycket irriterande långt lösenord.
Med irriterande menar jag att det verkligen irriterar mig varje gång jag loggar in.. allra helst då det innehåller så många siffror och jag numera alltid sitter med en laptop.
Så nu är det fan dags att byta till ett enklare lösenord :-)
.
Om en liten stund packas bilarna och det bär iväg med första flyttlasset (de vi inte tänker använda på ett tag) till nya stället. Eller... pga att jag meckade så mycket igår.. så är jag inte så rörlig idag... så det mesta av packandet lär nog svärmor och maken göra.
Men jag kan ju stå och titta på :-)
.
Det skall bli väldigt kul att se vad det är för kön på mini.
Riktiga ultraljudet är först 2a november, och får vi inte veta kön då så får vi boka tid på ngt sådant där ställe för extra ultraljud.
Frågan är om vi inte gör det iaf, bara för att kidsen skall få vara med och uppleva ultraljudet :-)
Om det blir en flicka, så skall den ju heta Philippa.
Men om det blir en kille?????
Vi har inget namn ännu.
Det har florerat många namn, men inget som fastnar....
.
Nu ska jag äta.

Kommentarer
Postat av: Malin

Men nej varfor ska ni ta reda pa konet? Det forstor ju spanningen ;)

2009-09-19 @ 19:36:44
URL: http://mcb.blogg.se/
Postat av: Nillo!

Att "ngn" tog sig in på bloggen var sjukt lågt....

Men jag vet ett riktigt saftigt Ess på handen....vill du veta???

Nä...jag behåller det själv annars får du skiten för det med;-)

Men hämden e bittert ljuv;-)

vilket bakslag ska du veta...får dig säkert att må lite bättre;-)

Kram älskade syster;-)

2009-09-21 @ 20:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0