Ingen idé...

What´s the point liksom...
Jag kommer inte ringa till läkaren.
Varför skulle jag?
Så jag ytterligare en gång kan gå igenom alla tester, fightas för att någon skall tro på mig när testerna kommer tillbaka utan resultat?
Om det är något jag tänker bespara mig själv.. så är det den förödmjukelsen igen.
Jag tänker verkligen inte be om hjälp, för att få den avslagen....
.
Med en enda kommentar fälldes jag.
Av alla människor, så kom orden därifrån.
Nu är jag helt ensam.
Helt.
Och jag kommer inte ta den fighten själv.

Kommentarer
Postat av: bror

ensam är du aldrig, glöm inte det.

jag vet inte vad som hänt, men jag hoppas att du tänker berätta det för mig

det är i sådana lägen som familjen faktiskt betyder extremt mycket..



2009-09-21 @ 14:37:06
Postat av: Nillo!

Aldrig ensam!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-21 @ 18:50:56
Postat av: Cin

Utrett och klart... dock kvarstår problemet.... men det är utrett...

2009-09-21 @ 19:19:22
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag haller alla tummar jag kan for er, med bade sjukskrivning, nya huset och bebisen ! :)

2009-09-22 @ 00:42:03
URL: http://mcb.blogg.se/
Postat av: Mia

Aldrig Ensam gumman;-)



Var förbi dig igår vid 15,30 för att kramas men ingen kram fick jag:( så du får skicka en till mig idag

2009-09-22 @ 08:01:03
Postat av: Cin

Tack ;-)

Vi måste missat varandra precis... kom hem strax efter fyra.. var i badhuset med kidsen :-( Bommer!!

Skickar stor kram

2009-09-22 @ 09:10:55
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0