I wonder why.....?

"Två timmar fick invånarna i Tensta vänta innan brandkåren kom och släckte en brinnande bil.

– Skulle det hända på Östermalm skulle de komma på en gång, säger en upprörd Tenstabo."

.
I wonder why... det är knappast så att "östermalm invånarnas" ungdomar kastar sten eller ens tänder på bilarna på Östermalm.....
Ironiskt nog så kastar alla dessa idioter sten i glashus...
Samma i Rosengård och det där stället i Uppsala...
De kastar sten i glashus...
Sina egna glashus... och sen har mage att ställa krav på att vi utanför ska laga skiten.
.
Vad är nästa grej?
Ta sig själv som gisslan?
.
Hur vore det om var och en på dessa ställen började styra och sätta regler för de som är under 18... i något som typ liknar ... föräldraskap.
Bara en gissning, kan funka!
Jisses.. det heter:
Sopa rent framför sin egna dörr.. Och det syftar inte på sopa rent som i förstöra allt, utan sopa rent som i städa upp framför sig själv innan man börjar klanka ner på andra.
.
Mmmm... det gör mig liiiite upprörd ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Bra blogg men det är för jobbit att läsa när du centerar texten till mitten.

Skulle vara fint om du ville högercentera istället...

2009-09-20 @ 21:20:52
Postat av: Cin

Tyvärr inte.

Just nu är jag inne i en period där jag helt enkelt känner för att centrera texten.

Dvs lägga den i mitten.... i min blogg.

2009-09-20 @ 22:02:31
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Aidai

Sv: Ahaa? Vad är det som krånglar? För när jag själv prövar så är det hur lätt som helst. Jag tror jag hade ordkontrollen på förut, men den ska vara borta nu. Och profilen är ganska knepig, men namn/anonym tror jag väl ska funka? Sen ska det väl bara vara att skicka iväg? Eller??

2009-09-21 @ 11:31:30
URL: http://mikida-aidai.blogspot.com
Postat av: nillo

Hihi...kan du inte ta och ändra när någon ber dig.....hallå "anonym"

man gör som man behagar...vill du ha din text till höger fine ,jag kan iaf läsa väldigt lätt med texten i mitten;-)

it människor...bara kunna rätt ställd text.....suck

2009-09-21 @ 18:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0