Hemma igen ....

Helgen tillbringades ute i stugan, men kidsen ville inte följa med... så de stannade hemma med farmor :-)
Den här gången (hurra hurra äntligen) kom även bror ut för första gången!
Hoppas verkligen det inte var sista ;-)
.
Eftersom det var löningshelg, så var det inte en toppen helg att åka till IKEA för att kolla kök och div nödvändiga produkter. Jag skall försöka finna ork till att åka iväg dagtid någon dag i veckan här.... annars får vi ta det till nästa helg. Måste verkligen kolla upp det här hela vägen nu :-)
.
Önskar verkligen att jag hade lite mer information att skiva, men jag är helt väck i skallen. Mycket frisk luft och härligt lugn bär jag med mig efter helgen... allra mysigt blev det ju även då jag och min käre make fick lite myshelg oxå, eftersom kidsen inte ville följa med.
En blivande granne kom förbi och presenterade sig... blev en del snack, mycket trevlig snubbe ;-)
Han hade en dotter som var 10 år och en son som var 7 år.
Båda går i den skola som jag vill att kidsen skall börja i.
.
Varje klass är ca 7-8 elever...
Lite skillnad....
.
Fick även information om att det mesta som kidsen tillbringar tid med "här ute" är hästar och fotboll....
Inte så svårt att lista ut kanske, iaf inte hästbiten... men att hela "bygden" ang sig i fotbollen var väldigt kul att höra. Oliwer skall in snarast :-)
.
Som sagt... skulle verkligen vilja skriva mer... men jag har så fruktansvärt ont att jag knappt kan tänka... vill inte direkt skriva om det då jag ju faktiskt skulle försöka vara lite mer ... positiv...
Nu... ska jag försöka sova så jag förhoppningsvis kan planera lite kök eller packa lite saker i lådor ;-)
.
Behöver mer flyttlådor!

Kommentarer
Postat av: bror

det var absolut inte sista gången, tack för maten och kaffet =)

2009-09-28 @ 09:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0