ganska bra

Dagen som varit har varit väldigt bra.
Ont om bra dagar nuförtiden, men den här var ok.
Började morgonen med att köra maken till Bilia för att hämta ut den nya Volvon.
Silvrig liten sak som gjorde att xc90´n numera är min "shoppingbil".
... jag som sällan shoppar....
Men den kommer vara bra att ha.
Tillsvidare, så länge jag har firmabilen kvar, så är det ju lite ont om plats utanför huset... men det går ;-)
.
Visning nr 2 idag, och vi har ett par intressenter.
Får se vart det leder... Skönt att visningarna är över.. iaf de planerade.
Sen kan det komma någon efterdrösare då och då men det är vi förberedda på.
.
I veckan som kommer, om vi hinner, så måste vi åka och välja köksinredningen till nya huset. Det har liksom hamnat lite åt sidan under all fix och don med huset.. men nu är det dags att ta itu även med de sakerna.
Problemet är dock lite min trötthet.
Den gör att jag inte bryr mig så mycket, och Maken jobbar ju på dagarna... enda alternativet är att åka dit på e.m... när jag sover som bäst....
ZZZZzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0