Fredag kväll och dans i folkets park... na na na !

Inte riktigt då, men fredagskväll är det ju iaf.
Blir till att stanna hemma ikväll, har inte sovit idag så jag är helt färdig och skulle kunna somna ståendes.
.
När allt med städningen var klart, och kidsen kommit hem, gick jag över och duschade hos svärmor.
Efter det bar det iväg till det nya badhuset: Kidsens belöning för gott uppförande.
Det var inte så märkvärdigt, men tillräckligt för att roa kidsen. Nära och bra.
Nästa gång måste jag dock fixa flipflop eller ngt.... då det var ok att jag var där inne utan att bada, och utan att vara ombytt. Ändå satt jag typ två meter från bassängen.
Två rusch kanor, massa leksaker, virvel och bubbelbad hade de att roa sig med.
Nästa gång skall de simma 100 meter innan det blir lek.
.
Just nu är kidsen med maken nere i centrum och fixar nya spel.
Själv tänker jag lägga mig på soffat och blunda lite.... zzzz
Måste kanske kontakta läkaren igen och fråga om vi skall träffas eller om jag ska ta fler prover... är fortfarande sjukt trött och alldeles utmattad för minsta grej jag gör.
Tröst äter gör jag också.. blir fet som fan... :-(
Kan inte allt bara vara bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0