Bror!

Jag har världens bästa bror.
Med honom kan jag snacka om allt.... utom sex.
Eller... jag kan tala om sex, men kan inte berätta att även jag har sex.
Som tur är har han inte frågat hur bebisen blev till ;-) hahahaha!!!
I dag har det varit visning av huset. Skönt att det är över.
Nu är det bara tisdagen kvar, och jag hoppas det går bra för syster oxå.
Eftersom planerna att åka till stugan inte gick så bra... dvs inte blev av, så tillbringade jag tiden för visning hemma hos svärmor.
Shit vad jobbigt det var att se en massa främlingar gå in i mitt hus...
Efter ett tag var jag tvungen att sluta titta.
Men det var en hel del människor som kikade iaf. Så vi får se hur det går.
Skönt när det är över.
Ritningarna på huset har kommit oxå, men vi måste ifrågasätta dem lite... så det dröjer innan vi kan skicka dem till kommunen för bygglov.
Suck!
Men säkert finns det en rimlig förklaring till varför de lagt huset så, dvs annorlunda emot hur vi ritade... men vi har inte fått en förklaring till varför de gjorde så...
Så det måste vi ha innan vi godkänner dem.
Sen sätter bygget igång :-)
Nu.. tänker jag bara ta mitt ryggskott...
Ja just det... det har jag glömt att berätta.
Déville gjorde MH i helgen.
Vilken
jävla
super
hund
vi
har!!!
Han är bara bäst!!
I slutet skulle jag dock kampa med honom när skotten sköts, och knäckte till ryggen.
Så sen blev jag sittandes med ryggskott.
Så jävla patetiskt!
Får se hur jag klarar av att låta bli jobbet i veckan då... Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: bror

Hej siss!



tack för den fina komplimangen=)



jag har världens bästa systrar



puss och kram

2009-09-14 @ 08:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0