Bara bränna pengar...

Var med dottern och kollade vagn idag.
Hade tänkt vänta tills det närmar sig förlossning ...
Men hon har ju tjatat en del nu och jag tänkte att va faen.... kan väl lika väl åka nu och se om vi hittar något som vi vill ha. Inte i vagn väg utan mer vilken variant och dyl vi vill ha.
Jag kom iaf fram till att jag vill ha en Brio duo Kombi -09
.
De varianter som blir nya 2010 är iofs ok de med, men jag gillar -09´s modell mer då det är bredare handtag på dem.
Hjulen är ok, ej pump. Bommer om jag får punktering ute på landet och har 15 min bilväg till närmaste mack... ;-) Det vore ngt det ... haha.
En svart vill jag ha :-) Så klart!
.
Om ni undrar över de prickar jag lägger i texten så är det Mac´en som annars inte tar med mina radbrytningar. Trots att jag skrivit det så, så lägger den ihop all text när jag sparar... bommer...
.
.
Övrig önskelista som jag har är:
Madrass till spjälsängen - ca 400-600:- (jag undrar vart den vi hade till sängen tog vägen... )
Kudde 160:-
Täcke 320:-
Spjälskydd 450:-
Lakan 350:- (hutlöst!)
Baby gym 600-1000:-
Babysitter 300:-
Bilstol Brio 1700:-
.
Precis vad vi behöver när vi nu ska lägga ut en massa för nya huset oxå.. haha... men denna gång vill jag faktiskt inte ha mestadels ärvda saker.. jag vill ha någo sånär nya och moderna...
Önska sig får man alltid.
.
Sen var jag över till grannen lite snabbt, och kikade på deras nygjorda badrum. Shit vad nice. Fann genast den möbel jag vill ha, eller någon liknande.
Svart ... blank...

Kommentarer
Postat av: Limi

mac, fattar inte ett smack...

2009-10-01 @ 22:50:08
Postat av: Malin

Ah sa mysigt med bebis ! :) Lycka till med allt vad det hor till, och aven hus och dylikt :)

2009-10-02 @ 03:37:53
URL: http://mcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0