Tick tack tick tack!

Egentligen borde jag ha satt igång med mina listor inför julen. Men det blev inte så idag... kanske att jag tar dem i natt istället.
Jag är grymt trött, även fast jag sovit halva dagen (inkl större delen av natten) .... kanske håller jag på att bli förkyld eller ngt.

Nu är det iaf fredag igen, och en hel arb vecka har gått utan att jag kommit iväg för att ta de prover jag skulle ta för min klåda. Måste ta tag i det nästa vecka.
Det kruxiga med det är, att det måste tas på fastande mage... och jag är så grymt hungrig på mornarna... i vissa fall måste jag t o m ta en frukt eller ngt för att klara morgonkvisten tills det är dags för frukost.

Dagen har även varit full av värkar... och jag är nu uppe i 1,5 bricanyl på två timmar. Vill inte ta mer nu, utan försöka vila tills de avtar.... om de avtar.

Jag har en ny passion oxå... en bra mycket bättre än chokladkaka... nämligen clementiner :-) Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0