Och så var det det där med minnet igen.


Jag började skriva ett inlägg.... ett inlägg med en baktanke och en poäng (så mycket minns jag iaf) till skillnad från det övriga tanklösa svamlet som jag fördriver min tid med.
Sen ringde telefonen.
Och jag pratade... och pratade.... och pratade.
Sen kom H för att lämna minstingen, och kom upp (utan en gudomlig chokladkladdkaka) för att prata lite.
Vi pratade.... och pratade... och pratade....

Sedan ringde telefonen igen..... och jag pratade och pratade.

Nu... när det gått ett tag efter att jag började med inlägget.... så har jag liksom glömt vad det var jag skulle skriva om.
Jag tappade hela innehållet, och även poängen.
Så istället blev det ytterligare ett inlägg med meningslöst dravel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0