Muskler

Den mänskliga kroppen är gjord för att arbeta. Sedan flera hundra år sedan så har människan knappast mått dåligt av kroppsligt arbete, men vart eftersom omgivningen blir mer och mer automatiserad... så verkar det som om människan blir mer och mer ... obrukbar.
Att kroppen faktiskt är mer van att röra på sig än vad den gjort de senaste veckorna, noterar jag pga att musklerna försvinner och blir till en degig massa som påminner mer om jäst, oknådad deg.
Kan ha mycket att göra med mitt sockersug som varit oxå.
Mycket godsaker, nada motion.
Ingen bra kombination.

129 dagar. Det är nästan en tredjedel av ett helt år.
Jag vill verkligen inte ligga till sängs så länge utan att ha ngt produktivt att sysselsätta mig med.
Visst, jag kan lattja runt med spelen på facebook, och jag har min roll på WOW... men jag vill inte spela bort hela tiden utan vill göra ngt som kompenserar det jag itne kan göra.

Hoppas morgondagen blir bättre, proverna visar bra resultat så jag inte behöver deppa ihop av hopplöshet (trots mina lyckopiller).

Det har ju trots allt redan passerat ca 137 dagar sedan produktionen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0