Jag vet, jag vet, jag vet....

Dags för dagens första uppdatering.
Det jag skriver på natten räknas inte riktigt.

Till min stora förtret, så vaknade jag inte av att kidsen kom in för att säga hejdå. De hade nog bråttom då det är fredag. Fortare dit, fortare hem :-)

Jag har legat mestadels hela dagen, dels för att jag är så trött... ingen sömn i natt heller... och dels för att det var så in åt helvete varmt här inne!!
Har försökt dämpa värmen, men det hjälper inte riktigt då tv´n står på hela tiden och avger en hyfsad mängd hetta i detta lilla utrymme.

Mor och far kommer hit i morgon, och hjälper Maken med att städa ur det sista ur huset. Åka till tippen och dyl.

Jag har haft en massa sammandragningar idag, men jag har ändå undvikit bricanylen. Vill inte ta den om jag inte verkligen måste, och sammandragningarna har minskat när jag vilar....

Goood vad jag längtar efter denna bebis!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0