Hi hi hi :-)

Japp idag var det dags för ultraljud :-)
Att se bebis leva runt i magen samtidigt som jag känner det, se hjärtat slå och munnen öppnas och stängas är en helt underbar  känsla!
Varje dag hon stannar kvar i magen, är värt varenda litet lidande.... för jag vet att det går över sen :-)
Hon.... ja, hon..... för det är en flicka!
Precis som jag känt på mig.
Philippa Elwynn Forsberg
.
När vi sedan kom hem så orsakade jag visst lite panik.
Mobilen hade jag lyckats stänga av, och öronpropparna i för att för försöka ta igen mig lite efter sömnlösa nätter..... och det gjorde jag.... sov som en stock och vaknade först när svärmor kom in för att se att allt var ok.
Min käre make hade blivit lite orolig då han ringt flera gånger men jag inte svarade.... lovade att det inte ska hända igen.
Själv känns det faktiskt ganska bra.
Jag sov, och jag sov djupt i flera timmar.... det är det längsta jag sovit i sträck på länge utan att vakna.
Hoppas bara det inte hindrar mig från att somna ikväll.
.
Today is a really really goooooooooood day!!!
EN FLICKA!

Kommentarer
Postat av: Emsan

Grattis, vad roligt=)Jättefint namn!kram

2009-11-02 @ 21:35:31
Postat av: Cin

Jajjamensan, så nu är det tjejgrejer som gäller ;-) kram

2009-11-02 @ 23:26:24
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Mia

Datum för nedkomst? sen vet vi ju att hon kommer titta ut lite tidigare;-)

2009-11-03 @ 12:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0