04:04

Det är nästan så jag tappat räkningen på hur många nätter som gått utan sömn nu.... och även denna natt, trots extremt trötthet... verkar bli utan sömn.
Två dagar har jag tillbringat på nedervåningen, och jag inser att det inte går. Trots att jag till mestadels ligger i soffan. Jaga har tagit bricanyl, men sammandragningarna kommer iaf.

I morgon måste jag ringa MVC och kolla, för jag är så orolig över det tryck och onda i magen som blir när jag är "uppe". Det räcker med att jag sitter upp, så kommer det ... och ju längre jag är uppe, desto ondare gör det.
När sammandragningarna sen kommer gör det verkligen skitont.
Men det är inte som värkar, utan det är hela tiden.
Är allt som det ska?
Vågar jag vara uppe iaf?
Kommer det förvinna om jag är uppe, eller kan det orsaka värre värkar?

Det är hemskt att beklaga sig hela tiden, och det är fruktansvärt att inte veta. Är jag nojjig, eller vidtar jag de försiktighetsåtgärder som jag ska?

... och så denna sömnlöshet....
Skulle bara vilja vända mig om och somna.... och sova tills v 25 passerat..... helst tills det är dags för förlossning... så jag vet att Philippa är ok....

04:17 och jag har haft 3 st sammandragningar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0