Stackars reseledare...

För mycket sand på stranden, för mycket fisk i vattnet och till råga på allt blev en i ressällskapet gravid.
Det är några annorlunda klagomål från missnöjda resenärer som researrangören Thomas Cook och branschorganisationen ABTA samlat på sig de senaste åren.


- "Stranden var för sandig."

- "Vi köpte ett par Ray-Ban-solglasögon för fem euro av en gatuförsäljare - för att senare upptäcka att det var en piratkopia."


- "Ingen berättade för oss att havet var fullt av fisk. Barnen blev rädda."


- "Det tog oss nio timmar att flyga hem från Jamaica till England, men det tog bara tre timmar för amerikanerna att ta sig hem."


- "Min fästman och jag hade bokat ett rum med två sängar men blev placerade i ett rum med dubbelsäng. Vi håller er nu ansvariga för att jag blev gravid. Det hade inte hänt om vi fått det rum vi bokat."


- "Det är för mycket spanska människor. Receptionisten talar spanska. Maten är spansk. För mycket utlänningar."


- "Vi tvingades köa utomhus utan luftkonditionering."


- "Det är er plikt som researrangör att upplysa oss om högljudda och stökiga resenärer innan vi reser med er."


- "Jag blev biten av en mygga - ingen sa att de bits."


- "På semestern till Goa upptäckte jag till min förfäran att nästan varje restaurang serverade curry. Jag gillar inte alls kryddstark mat."

Shit alltså... finns människor till allt!!


Kommentarer
Postat av: Nillo

Och alltid e det ngt!

2009-03-19 @ 17:25:41
Postat av: DD

hahahahahahaha......jag säger bara en sak: STANNA HEMMA!!! ;D



2009-03-20 @ 10:25:14
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0