Rätt låt vann

Tycker jag!

Min andra favorit var Ugglas.
Alla hennes låtar låter visserligen likadant, men den här klingade helt rätt i tonerna, texten och gesterna på scenen!
Samt att jag inte kan låta bli att känna igen mig i texten.
Den berör.

Går dagen skulle ha tillbringats med vänner i stan och sedan avslutats med hotellnatt för mig och min käre make. Kidsen tillbringade helgen hos mor och far.....
Men planerna ändrades.
Vännerna ställde in, och kvar var bara jag och M. Eftersom vi gärna sparar tillfället med hotellnatt och dyr restaurang, så hoppade vi stan kvällstid.
Mötte upp bror och Emma på sen lunch! - Fan det ska vi göra oftare!
Tog en kaffe och sedan åkte vi hem.
Delade en flaska vin, kollade melodifestivalen och två rullar efter det.... sen var klockan tre.... ooops!
Men underbart trevligt och mysigt :-)

***
Det som gör en nyhet så underbar, är när man själv kan berätta den.
Det ligger ett intressevärde i det.
Sen finns det de som alltid vill vara först att berätta andras nyheter..... som i att bevisa hur mycket dessa personer VET om alla andra.
Men så  är det och så kommer det alltid att vara.

***
Nu ska jag fylla i mina semester planer... hehehe!

Kommentarer
Postat av: dave the brave

hahahah ja är inte chockad över att du gillar dessa låtar, så skönt att man känner sin syster.



men allvarligt och snälla snälla va fan är Carolina AF UGLY, och vad har hon att göra på offentliga platser, gaaaaah hate her..... meeen tack för igår var faktiskt mycket trevligt.



puss och kram bror

2009-03-15 @ 15:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0