Inte så mycket tid över längre

Tiden för bloggandet avtar.
Kanske kommer det tillbaka, kanske inte.
Eftersom jag själv är så exhalterad över mitt nya jobb, så blir det ju så att det är det som snurrar i min skalle.
Samtidigt, när man bloggar... så är det det som snurrar i skallen som man skriver om.
Och tro mig.
Jag tänker bespara er mina tankar om jobbet.

MEN det hindrar inte det faktum att det håller mig vaken om nätterna, och snurrar på i 180 för att komma fram till lösningar.
Mitt utomordentliga minne har ju inte direkt assisterat mig i denna fråga heller.

I dag åker M till GBG. I morgon skulle han visst göra ngt oxå, och fredag likaså. Kul... men jag kommer inte direkt ihåg vad ;-)

Finlandsresan blir av sista veckan i Juli... då far vi :-) Resten av semestern hamnar nog

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ta det lugnt och så hoppas vi allt ordnar sej.



KOmmer ni till österbotten i juli? Då borde vi ses!

2009-03-11 @ 22:37:30
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Daniel

Men då måste vi ses!



Vi borde utbyta mail å tel.nr sen så seeeees vi i sommar!

2009-03-13 @ 07:51:25
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0