godmorgon

Ja Godmorgon alla bloggare och alla läsare....

I går när jag, trots allt rensade ur ett skåp, så fann jag min gamla idbricka från det jobb jag hade -97
Shit vilken söt tjej!
Svårt att tro att det är samma person faktiskt. Så går det när man lever för andra istället för sig själv.... haha....

Nej, man ska inte skylla på andra. Hur mitt liv utvecklades bär jag faktiskt fullt ansvar för själv. Samma med hur det skall vara framöver :-)

Våren är här, det är ljusare tider och dags för alla de förändringar man inte riktigt orkade med när det var mörkt och kallt.

Faktiskt.... så är tanken lite att vi ska fixa en ny säng idag!!
.... och så ska jag jobba lite... fast inte i sängen då....


Puh... första slurken kaffe sjönk rakt igenom mig, så nu måste jag avlägsna mig från denna plats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0