förlåt förlåt mitt namn är plåt

sorry... igen...
Jag veeet att jag inte skriver så ofta nu...  och det är bara så att tiden inte riktigt räckt till.
Detta kommer inte pågå i evigheter, utan så fort jag hajjar allt lite bättre så kommer jag nog skriva igen.

Det är trist att alltid vara upptagen... men det är heeeelt underbart att vara upptagen med annat än att virka tröjor av naveludd.
Jag lär mig
Jag kan påverka
Det finns upp och ner
Och det finns huuuur mycket information som möjligt.

I slutet av april, eller början, blir det ev Danmark igen...

När jag sedan är klar för dagen, så är jag så extremt utmattad i skallen att jag inte pallar mer.

***
Fyi
Jag har köpt mig ett par glasögon.
Jag hajjar verkligen ingenting av sifrrorna + och - som de rabblar. Inte heller de som de så "självklart" försöker beskriva. Tackar gudarna för min vän där som kunde förklara för mig vad det var som gällde.
Min vän hjälpte mig även att välja ut ett par superbågar :-)

Skillnaden från mina tidigare glasögon (läs) är att jag nu behöver det hela tiden. Dagligen.

Inte konstigt att jag alltid har huvudvärk i slutet av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0