usch.... eh

Bara en massa youtubeklipp i bloggen har jag ju nu, men jag antar att det blir så när man önskar dela med sig av sina minnes stunder ;-) Nu ska jag softa med det dock. Åker strax till päronen med kidsen för att ta en liten nationaldagsfika :-) Ett stort undantag på vägen är godis på hummelsta som de (av någon anledning) ser fram emot enormt. De har faktiskt varit väldigt duktiga på att hålla sig till popcorn och dyl, så jag lovade dem ett undantag. Ser ner på tangentbordet när jag nu sitter och skriver ... inser att även jag bör nog införskaffa servetter för rengöring... huga så det ser ut. Måste torka det som syns redan nu, så får jag ta det som "inte syns" med medel sen. Visste nu, att på ett kontor... så är tangentborden allt som oftast betydligt mer bacillhärd än toaletter. Det är så groce! Nä... Nu, ett pass på Wii och sedan spåret med Déville :-) Sen fika i Hallsta! Förhoppningsvis kommer jag hem med energi nog att snickra ihop resten av väggen i relaxen oxå.... irro att den aldrig blir klar. Åh... hade hemska drömmar i natt.... Inte bra, hemska. Hoppas verkligen på att det inte blir en upprepning av dem, eller att de skulle visa den sanna delen på samma sätt som förra gången. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0