snudd på idetorka

tro mig, jag gör verkligen mitt bästa för att ständigt uppdatera här även om det blir en mindre mängd ord.
Men det är inte alltid jag känner ör att skriva :-(

Som idag.... jag är så trött efter bilkörningen igår... glömde bort tiden och åkte inte därifrån förrän efter 22... hemma först efter 23 och måttligt trött.
Kidsen är nu hos mina föräldrar och jag kan ta det lugnt, behöver inte oroa mig över vad de gör.

Vallentuna var det område jag blev av med.
Och snabbt går det oxå.
Fr o m 1 juli är det en annan tjej som tar över där.

Nu ska jag gå och försöka få iordning på mina uttorkade ögon..... och sätta igång och jobba..... Grymt seg dag idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0