ojdå

Det är söndag igen... och nu är det 10 arb dagar kvar innan semester.

Eftersom jag blir av med Vallentuna, och som det ser ut.. även väsby...., så kommer dagen gå åt till att besöka så många som möjligt.
Skrev till Chefen min önskan... chansade och skrev hur jag kände, så det återstår att se hur hon ser på det i morgon... det var så sent, så det var itne läge att ringa.
Vill helt enkelt inte ha kista som område. Kan inte göra så mycket annat än att säga det. Om jag inte säger ngt, så kommer jag bara fundera på vad som kunnat hända om jag inte sagt det.
Vad är det värsta som händer? Att jag får sparken? ;-) Inte över en sådan sak... men det värsta som kan ske är ju att hon säger att jag måste ta området.
Trist... eftersom omsättningen av personal kommer drabbas där ytterligare en gång till... men det är ju inget jag kan säga nu.

... drömmer om nya huset, längtar som fan till Tisdag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0