Nu är det dags

Nu är det dags att på allvar ta tag i saker som jag länge velat göra, men som försvunnit i tanken "sen ska jag... " eller " en dag ska jag göra det".

Man har bara ett liv, och det kan vara slut i morgon.
Might as well get on living it while I can!

Så... vad är det jag har i tanken denna gång då? Jo... nu är det dags att sätta allvar i konstverket på ryggen.
Tyvärr så har jag ännu inte kommit fram till hur jag vill att den ska se ut.
Simpel, men ändå heltäckande på vissa ställen, slingrandes och vacker.
När jag sökte ideer på nätet fann jag följande bild:



... och den tycker jag är riktigt snygg.
Jag vill inte ha något som någon annan har, men jag gillar tanken och variationen i den.
Vill ha nertill på ryggen, slingrandes upp över skuldrorna och ner längs ena armen.
Men VAD??

Antar att det enda kvarstående är att gå ner till en studio, eller ett par olika och få förslag.
Kanske t o m rita själv......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0