lunch tajm!

Nu var kl dags för lunch....... I dag blev det: glass med kolasås.
Mindre nyttigt, jag vet... men orkar inte tillaga ngt annat just nu.

Inboxen blir överhopad över alla mail ang möhippan, som det dessvärre ser ut som om jag inte kommer medverka på. Det datum som de flesta röstar på, är jag upptagen.
Meeeen, jag betalar min del iaf och hoppas bruden får en trevlig dag :-)

Var förbi colorama idag och kikade lite på tapeter. Fann en som var heeelt underbar. 10x0,52 m/rulle och kostar tyvärr 1650:-/rulle.
Känns inte som om det är en tapet som jag prioriterar i detta hus... snarare i nästa :-)

Ett av husen här i området kommer gå ut på försäljning nu i augusti.... om de får bra för det, och budgivning... så kommer vi kontakta samma mäklare att förmedla vårt hus. Men, jag får ju heller inte glömma mina "aldrig färdigställda" projekt som måste avslutas innan huset fotas :-) haha.

Fasar för ytterligare en dag utan försäljning..... måste komma på en kampanj som gäller under sommaren... merde!!! Ingen behöver ju ngt just nu!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0