konstigt vaaaaa

Har jag krälat fram bakom en sten i småland?
Vissa skulle nog säga ja på den frågan, vissa inte... hehe... m a o ... de som känner mig skulle säga ja.

Ni som känner mig... trilla inte av stolen nu... men jag sitter faktiskt med kärring kläder på mig... klackskor och hela kittet.
Lilla jag håller på att explodera.
Jag vill färga håret i mina färger, göra fler tatueringar på armarna och sätta hängen i alla mina "hål" som numera bara är tomma "hål".
Hur länge klarar jag mig i denna lilla bubbla innan jag exploderar?
Och vad händer då?
Får jag sparken?
Snart testar jag och ser... vad är det värsta som skulle kunna hända? Att de ber mig färga om håret?

I dag flöt jobbet på galant. Folk verkar ha tagit semester i skallen redan nu.... Så jag hann med en liten shoppingrunda tillsammans med A oxå.
Tack A för trevligt sällskap och smakråd!
Under shoppingturen träffade vi hennes dotter. Som är i samma ålder som min systerdotter.
Vi har verkligen... blivit .... äldre.
Förr.... när man träffade kompisarnas barn, så var den nästintill alltid till att dyka ner i vagnen med huvudet före och jollra.
Av någon anledning tror jag itne att det skulle gått hem och denna tjej.
Får mig att inse, att det är länge sedan jag träffade andras barn "för första gången".
Undrar hur mina barn ser mig....
Trots att man blivit äldre, och trots att de har blivit äldre, så tappar man ju inte viljan att gosa med dem i tid och otid.
Stackars barn.... de kommer aldrig bli av med mig ;-)

Inte ens en hel dag kunde jag klara mig... .jag har redan införskaffat bok nr 3 i berättelsen som filmen twilight är baserad på. 
Jag klarar mig helt enkelt inte utan den ;-)




Vad gör jag när även den är slut?  Visst... kan vänta på filmerna... men jag vill ha böckerna.

Nej, nu ska jag fylla poolen coh färdigställa den för rengöring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0