kan ju vara ngt

Trailer:

känns som en film jag vill se... undrar om man blir lika besviken som vid alla andra skräckfilmer.... eller om det kan vara ngt det här.
Min nya vän, boken, ligger uppe på mitt nattduksbord och får inte medtagas ngn annanstans i huset. Den måste räcka länge.... ;-)
Kära M har beställt filmen Twilight åt mig nu så jag kan se den om och om igen.... Trots att jag är en aning besviken på skådisarnas prestation, som tyvärr inte rättfärdigar spänningen som kommer när man läser böckerna... men jag har ju mina egna "bilder" på hus personerna ser ut ... hehe...

Lunch hemma idag, promis med dogsen i regnet.
Samtal med hus säljare (för det heter väl inte mäklare vid husbygge) och det ser bra ut "so far".
Känner min egna iver skena iväg en bit... men det är mycket att tänka på. Måste skynda långsamt.....

Kommentarer
Postat av: Linda

Fin blogg.

2009-06-02 @ 12:23:25
URL: http://bebbiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0