hektiskt

Nu är det snart sommar och semestertider.
Gäller att få ut den nya kampanjen snabbt som fan!

Passar även på att söka lite nya jobb när jag nu är hemma på lunchen... fortfarande inget svar från chefen.... yikes. Jag kan ju liksom inte bara säga: Hey, jag har inte heller planer på att stanna så ngn annan kanske skall ta..... eh... dessutom gillar jag det området hon vill byta bort.
Behålla mina ögonstenar... lättare att räkna de jag skall ge bort isf. :-(

Det är måndag... solen skiner och skavsåren (nya skor) värker.
Sitter hemma på lunchen och planerar upp hur bäst lägga upp Em .... för att få så mycket gjort som möjligt. Tankarna går dock enklast över till stugan och det som komma skall..... den som väntar på ngt gott.... men det känns ändå som om det tar för lång tid.

Saknar faktiskt lite att sitta på ett kontor och jobba... en fast punkt liksom.
Nej... blunda.... drömma

Nej, nu måste jag ringa Heby kommun och se vad som behöver göras.
Hur gör man när man flyttar liksom?
Off and away!!

Dröm med mig :-)


.


Inser att jag måste ta fler sommarbilder. Varför har jag inte haft kameran med mig ut de senaste gångerna? Detta är säljarens bild.... de senaste jag har är påskbilder, och de ser för ruggiga ut :-)
sommar ... sol ... och gröna blad.... doftande härliga ängar och ett lugn som faktiskt går att leva med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0