blir ju lite förvirrad av det här

Ja, det blir man faktiskt.

Det här med husköp.
"Billigare alternativ" - står det.
Läckra hus så in i helvete... men va fan spelar det för roll när det inte är så mycket som är "inne" i husen.
Inget inredning i badrummet "WTF"!
Förväntas det att jag pissar i ett hål då eller???
Nej, jag föredrar faktiskt att ha inredning på toaletten, om jag ändå skall lägga ner ett par millar på en kåk.... Småsaker kan tyckas, men jag vill placera röven (läs in även "värma") på en ring när jag ..... gör det jag ska.

Grönsaksätandet har fortsatt även idag.
Fisarna likaså.
Nästan så jag måste avlägsna mig själv från det rum som jag befinner mig i just vid ... frisläppandet av de kroppsliga gaserna..... pga en arom som ... min näsa inte riktigt finner tilldragande.
UÄK!

Pga gaddningen på lördag, och barnkalas på söndag... så ser det lite tajt ut för stugan även denna helg.
Fuck.
Och helgen efter det är det midsommar.
Syster yster knystade om ägarbyte och vaktskifts ändringar på lokalhaket, så det kan ju kanske vara värt att se om det .. . går att ta en bira på en offentlig plats utan att störa sig på fd fjortisar som kommit ut ur sina skal.
Skulle kunna kalla de flesta oskyldiga, men det skulle vara näst intill att kalla dem oskulder, och den betydelsen klingar väldigt avlägset bland dagens sexfixerade tonåringar som gjort det ena och det andra, på alla sätt och vis, och från alla håll och kanter... innan de ens testat sin första fylla.
En undran..... är oskulden inte helig längre?
Tack och lov är inte alla likadana...

Nej, ni kom jag in i banor jag inte vill gå in på.
Sen när är det mitt problem?

Maken är... hrm... vart är han någonstans? Ngt med jobbet... kommer inte hem i natt.
Huset lämnar efter sig ett tomt eko, och avsakning av snarkljuden ger en högljudd tystnad.
Lofi... tomt... komsi!

Undran:
Om kidsen nu är så lugna och harmoniska som de påstår med orden "vi har inte gjort ngt" ... varför låter det då så mycket från övervåningen?
Hrm.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0