uppsala

Yep, det är den nya storstaden för oss... och shit vilket meck att hitta sina vägar där... haha.
Dagen, kanske ni kan gissa er till, har vi tillbringat inne i Uppsala.
Mysiga gator och gränder.
Såg en supernice restaurang precis vid ... vattnet.. (å, flod eller bäck... ) som var grekisk. Den måste vi bara gå på ngn gång. Lummigt och fint.

Hur som helst, tanken var att vi skulle se nya Harry Potter. Men den tanken hade tydligen slagit en del andra personer också, så vi fick titta på "Natt på museet 2".
Det var vi fyra, samt en mamma med sina två barn. Antar att den filmen rullat ett tag på biograferna.... Rolig var den iaf.

Nu är vi tillbaka i stugan, och det ser ut som om det blir en tripp till Uppsala i morgon med.... suck. Klockan tickade på så vi hann inte allt som vi skulle göra... dvs fixa saker till taket. Inte heller blev det en ny vin tetra, och den tror jag faktiskt att jag saknar mest.
Har druckit kall bira (super gott) men jag får sådan jävla uppblåst mage av att dricka kolsyra. Ett glas vin för omväxlings skull hade varit trevligt.
Just för tillfället, blev det iaf en kopp kaffe innan jag tar tag i och börjar tillverka myggnät med ram som kidsen ska ha på loftet.
I so love this place!!

Kommentarer
Postat av: bror

hahahah ja uppsala är en fin stad, bra shopping och restauranger, va glad jag är för eran skull



puss och kram lille lille bror

2009-07-22 @ 08:48:14
Postat av: Nillo!

Låter som en riktig härlig dag...

2009-07-22 @ 20:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0