snark

Jag är säkerligen inte den enda som drabbats av det, och jag kommer heller inte vara den sista att drabbas av det.
Trötthet.

Efter en hel dag med admin igår... och då menar jag HEL dag.... så gick jag vid 00:30 tiden och lade mig. Jag var fruktansvärt trött på att jobba, men inte ens i närheten av att vara klar.
Det är lite tufft att få ordning på alla pärmar, men jävligt skönt att dagarna i höst kommer flyta på snabbare.
Mer kunder.
Mer struktur.
Så efter de givande (not) mötena i dag, så sitter jag nu återigen med admin.
Jag lovar och svär till mig själv att jag ska försöka gå ut och sola lite oxå, men vill så gärna bli klar med detta så jag slipper sitta på semestern.

Täffade en underbart söt liten rödtott idag, vid namn Ida. 6 månader gammal och satt och lattjade med sina fötter samtidigt som hon iakttog de vuxna runt henne.
Vilken tillvaro.
På med en body bara och sedan sitta och leka med tårna. Underbart!
Dessutom gillar jag barn som inte skriker eller piper hela tiden! Eller man kanske snarare skall säga: NÄR de inte skriker eller piper.
Som Sigge stardust! Underbara raring!
Här om dagen spydde han nästan i Mattes mun. Haha. Spyan lade sig fint ca 1 cm nedanför munnen. BOMMER!
Jag tycker att i det läget hade det varit alldeles underbart om Matte inte hunnit stänga munnen... hahaha!!!

Matte har fått konkurens!
Mitt nya ragg (kommer inte ihåg vad han heter) är ca 90 år och ett riktigt charmtroll ;-)
Skämt å sido.
Ringde idag för tömning av tanken ute på landet.... och grabbarnagrus pappa (grundaren till företaget) svarade käckt i telefonen med en aningen bräcklig röst.
Vi flyttar verkligen till landet.
Han lyckades charma till sig en inbjudan att komma ut och hälsa på.
Se där.... hahaha
Lyckades även få dit marksnubben nu i helgen, så vi kan se vart huset skall stå :-) Vi vet ju ca... men sen finns det ju alltid de som vet bättre.... så vi överlåter det till han som kan.

Nu! Nog med paus.
Tillbaka till admin, och ta i med nya friska tag!
Tjingeling i värmen mina kära vänner och fäääns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0