plask plask

Hur länge orkar barn befinna sig i poolen på dagarna?
Emilias har fått solexem, och måste nu skydda sina armar.... men de plaskar på och skojar.
Två grannflickor har visst oxå hittat hit till pool ala forsberg.
Det är jäkligt nice att ha den, slippa hänga på Kairo eller ngn annan badplats här i området utan att få ngt gjort..... sitter här istället :-)

Mannen började klaga på mina skor.... köpte ett par nya...igen... för ngn dag sedan. Skall lägga in en bild sen.... Hur som helst så verkar han tycka att mina skor nu börjar ta för mycket plats i skohyllan...
Det kan ju vara MAX tio par skor som står framme... av mina skor alltså... sen är det ju bara kanske 3 par av dem som jag verkligen använder oxå.... hahaha.
De jag köpte här om dagen vet jag faktiskt inte hur jag ska kunna gå i... men de var bara SÅ JAG att jag var tvungen att köpa dem ;-)

Nu är det dags att tömma ur bilen från dagens inköp och sedan träning. I morgon är sista dagen innan semester.. hurra!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nillo

Blir som jag skooman...älskar skor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-03 @ 17:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0