nu blir det fint väder..

Ja.... då är det dags för fint väder igen... i två veckor... och jag börjar jobba igen på måndag... suck!
Min hemlighet gör det uthärdligt dock. Trist.. men uthärdligt.

Dagen har vi tillbringat i Sala. Mötte upp svägerskan med familj mötte upp för lunch och shopping. Efter lunch kom även kära syster yster med make som sällskap.
Efter en stunds shopping, åkte vi hem till stugan för att fika och grilla.
Två omgångar av kubb hann vi med.
Sorgligt dock att nu har även semester varit, och käre bror har fortfarande aldrig varit här.... När kommer du?



Kvällningen sedan tillbringade jag med sorg... sorg och ångest. Vill inte åka hem och detta är sista kvällen här. Augusti är fullbokat med aktiviteter varje helg, så vi kommer inte tillbaka förrän i september. Våra gulliga grannar, flyttar hem även de i mitten av september.
Har vi tur.. och som vi hoppas på så flyttar vi iaf ut i början av mästa år.... shit vad jag längtar... skulle kunna dra i morgon om jag fick bestämma, men vi måste ju fixa med försäljning av huset och det mesta av våra prylar.
Det ska vara nytt i det nya huset.

Nu dör Notebooken snart, så det är bäst att jag lägger ner detta enormt givande skrivande om totalt ointressanta saker...
See you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0