kaffe

Kaffe är en magisk dryck som jag inte skulle klara mig utan.
Vad det är som gör mig beroende, skiter jag faktiskt fullständigt i.... bara jag får min kopp på morgonen.
Jag har testat att ta te istället, men kaffe ger mig så mycket mer.
Till de som inte vet, så sätter kaffe även igång magen och de perioder jag inte dricker kaffe..... så bajsar jag heller inte.
Så nu vet ni det.
Bajsa bör man.... därför dricker jag kaffe! Eller ngt.....

Av "to do list" så har jag idag:
Hämtat Nelly - Check
Snackat med syrran - Check
Bio - snart är den mutan klar... blir iceage i kista :-)
Vikt klädhögen - check (men fick mer saker att göra när jag insåg hur mycket kläder som ligger där som vi inte använder) Ringt Heby kommun - Yep, men teletiden var slut så jag missade en dag av de dyrbara dagarna! Fuck!!

I morgon skall jag få besök, och jag hoppas verkligen att jag nu klarar av att göra två saker samtidigt. Jag måste nämligen baka pajer oxå.... tacopaj! I massor!!



Just nu fick jag en stor boxer i knät... en boxer som inte inser att han är just det han är... en boxer på 35 kilo.

Suck! skönt att det är sommar och att man har semester!
Skall sätta igång med Emilias rum snarast oxå.... bara målat vanligt vitt, enkelt så det ser lite frächare ut.... och sedan måste ju även golvet i hallen läggas om. Det var nämligen inte några erfarna killar som lade det, och resultatet blev därefter oxå.
Efter ett par rum fick de in snitsen... men men... det går att göra om.

Shit vad jag längtar tills vi flyttat... eller åtminstånde sålt detta hus!!!
Undrar vad vi får för det ;-)

Kanske skall ta och ändra lite på bloggen oxå.... hrm.... så den inte är så... svart ;-) (ytterligare en sak att göra..... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0