It´s aaaaliiiiive!

Well, för att vara ett ynka litet grodyngel utan vare sig ben eller tår, så tar den enormt mycket plats.
Mina tuttar har redan ökat en size och röven .... ett par sizer!
Hur 17 skall jag komma i mina kläder??
WTF!!
När jag väntade Emilia så ökade brösten till size G!
Men å andra sidan så gjorde nog resten av kroppen det med.
Minns med fasa när jag efter ett par månader in i graviditeten ser mig själv i helkropps spegelbild för första gången...
Resultatet blev att jag gråtandes slängde mig på sängen och min käre make tröstade mig med att även blåvalar är vackra.... haha. Samtidigt tittade vi på miss universum (det var 11 år sedan).
Men icke denna gång! I promise!

Är det ngt jag inte accepterar (funkar att slå näven i bordet nu, men sen vet jag ju att jag inte har det sista say in it när det väl kommer till kritan) så är det att jag ska gå upp så mycket i vikt!

I dag blir det grönan och sedan pizzakväll i Haninge! Mums ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0