18 Juli 2009

Godmorgon alla monsterdiggare....
Dagen är varm... solen skiner och det blåser så där svalkande lagom.
Någonstans bortåt hörs svaga motorljud av en traktor...
Just nu, tycker jag livet är helt underbart!!

När kaffet, som jag dricker på altan i solen, är urdrucket skall jag gå loss med motorsågen och yxan inne i dungen.
Rolle har inte tid att ta det under semestern, så om inte skogvaktaren gör det åt oss så blir det gjort först i höst.
Hoppas bara vi hinner veda allt innan de kommer med maskinerna.
Men, det är som med allt annat... man får helt enkelt ta lite i taget, en dag i taget.

Produktionen i sig är lite seg... går inte riktigt så snabbt som vi tänkt oss... men wtf, händer det så händer det.. haha.

Nu skall jag klä på mig och fortsätta njuta av dagen.
Dagens outfit - som jag INTE tänker publicera här - blir helt sonika en vanlig bikini och en massa smörjmedel som skyddar min finska hy från den röda färgen....

Ha det gott mina vänner :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0