Vi har ingen ost.

Jag är så grymt sugen på e varm smörgås eller ngt just nu... och min käre make talar om att ställa sig och baka!
Hallå... kl är 22:00 och jag är helt övertygad om att han enbart söker en ursäkt till nattvakan inför VM. 

I dag hade vi ett givande samtal jag och barnen. 
Jag skulle förklara för dem vad analöppning är. 
Visst är det kul, när de ställer sig frågandes inför ett ord... som man helt plötsligt ska förklara.... och sedan försöka släta över "fnittret" med en mogen kvinnas ord (jag får nästan läsa innantill då för jag är långt ifrån en mogen kvinna) med andra "fnitterord" som har "riktiga" namn.
Vi talar även om samma person, som vissa vänner var helt övertygade om att den skulle använda ordet "fitta" istället för kisse, framstjärt eller dyl (Nej, det gjorde jag inte).... 
Det jag försöker få fram är, att jag är inte den person som borde vara nojjig över att..... - uäk!!! Det är giraff förlossning på tv - förklara könsord som används i faktaböcker.
.....

Hur som helst. 
Nu har kidsen vetskapen om vad analöppning är för ngt....... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0