trött

Vinet igår har lagt sig som en hjälm över skallen.
Probelmet är bara att hjälmar är i skyddande syfte och denna "hjälm" som jag blivit dragandes med, snarare ständigt ger mig huvudvärk med texten rödvin.
Men det var trevligt igår.
Hade varit ännu trevligare om middagen varit i samband av ledighet.... då barnen har en tendens att bli väldigt "mammiga" och svårighetsgraden för mig att umgås med de vuxna, ökar markant.
Varför sker alla "middagar" när jag jobbar?

Sedan nedladdningen av Knothole Island, som fyi redan är avklarad och mission completed, så har ju även Fablevärlden tagit ut sin rätt när det gäller min trötthet.... och brukar även det i vanlig ordning vara en enkel biljett till migränliknande huvudvärk som idag...

M a o .... Fable 2 och Rödvin är inte en bra kombination i långa loppet (inte heller i det korta loppet).

Idag när jag kommer hem... så ska jag sova :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0