tam di dam dam...

En snabb promis till bokaffären fick mig att inse, att det är ett alldeles för dyrt tidsfördriv.... med tanke på att jag sällan läser, utan bara köper för att jag "ska läsa".

Annars... soft!

När jag såg ett program med galningen Moberg sist.... så såg jag en köttkvarn som jag bara måste ha..... i mitt nya kök, i mitt nya hus.... när det väl sedan blir byggt... hehe.
Drömma kan jag ju göra iaf.
Det är lite som ett dockhus för  mig (planerna med det nya huset) jag möblerar och leker arkitekt....




Fast jag vill ha den i rostfritt ;-)                 

Kommentarer
Postat av: nillo

tom assistenten ser ut att ha fler möjligheter...nej inte denna...bortkastade pengar

2009-01-04 @ 10:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0