Spöken bland det "hemliga"??

Igår när jag gått och lagt mig.... så började ett skumt ljud helt blötsligt.
Det lät som om någon borrade någonstans.

Det hade varit enkelt om jag bott i lägenhet, för då hade jag kutat upp och ner tills jag funnit den som borrade och tagit itu med det....
Men jag bor i hus.
Borrar ngn, så är det vi.
M satt och spelade på nedervåningen. Kidsen sov.
Ljudet ekade i hela sovrummet ..... så jag ställer mig upp och försöker lyssna efter källan....
Vad i helvete är det som låter....?
.. kan det vara?.... nä.... eller.... Mäh... Holy fuck!
Jo, mycket riktigt. Där låg den och vibrerade i skåpet.
Oanvänd sedan en tid tillbaka och bara helt plötsligt fått för sig att skrämma skiten ur mig....
.... eller hade jag ett spöke i mitt rum?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0