Söndag 4e Januari

Då var det söndag.
Hela gårdagen gick åt till att jobba och sedan mecka med värmepannan.
När jag sedan kom upp till sängkammaren, så kände jag sådant enormt behov av att blogga.... men eftersom jag inte hade ngn dator med mig så roade jag mig med min make istället ;-)
Man skall icke vara rastlös i sängkammaren!

Nu sitter jag här och försöker skriva ett par rader, om vad vet jag inte direkt... men jag "öppnar upp" för dagen. Får se om det blir fler inlägg idag (varför inte.... dagen är full av kunder, så det kan ju bli vad som helst) eller om det helt enkelt stannar här.

Kikade runt på en massa bloggar igår, och fann inte såååå många som urskiljde sig från mängden. Det kryllade om inlägg som:

- Mitt År (Jan-Dec, sammanfattat).
Någon började och sedan apade alla andra efter. Den unika person som först (utan att sno iden från andra) kom på att sammanfatta sitt år..... försvinner i mängden med en skrivelse som faktiskt först var ganska intresssant och annorlunda..... synd.

- Dagens outfit.
Shit! Hur kul är det att bläddra bland tio bloggar och 9 av dem har inlägg med "dagens outfit". Såvida inte det är inför fester och dyl, så behöver man bara gå ut på stan för att se vad folk har på sig. Dessutom är det heller då inte fotat med dålig mobil kamera eller en reflektion i spegeln från blixten.
Inte för att glömma alla dessa underbara "pose" som folk gör.....

Jag säger inte att man måste skriva världens mest intressanta skriverier. Men varför vill man härma andra?
Kanske skulle man förbereda mallar för dessa massinlägg? Det kanske vore ngt....
- Hey! Vill du bara lägga in ointressant information om vad du har på dig.... eller hur ditt år varit.... så kopiera bara denna mall och bifoga egna bilder ;-)

Nu blir det inte mer analyserat idag, då det är dags att åka iväg till jobbet.... samtidigt som kidsen fått för sig att jag skall agera frisör och mecka till olika frisyrer på dem... hrm... varför inträffar alltid detta när man inte har tid?
Varför inte för 30 min sedan, så kunde jag meckat frisyrer istället för att sitta här och skriva.

Dags att rusa
See ya!

Kommentarer
Postat av: DD

ÅH, en glad och sprudlande CIN!!! Lovely!!!



Jag vill bara ut i det fina vädret, men det är packning och städning som gäller idag. *suckar*



ha en underbar dag!

2009-01-04 @ 10:43:07
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0