ska visa lite off shopping

Jag är INTE mode medveten.
Snarare tvärtom.
Faller för saker som andra haft lääääänge alt saker jag finner utomlands och kommer till se flera år senare.
Inte för att det är unikt.
Och inte för att jag bär dessa plagg ofta.
Min vardagsklädsel är extremt diskret, näst intill pojkaktig.
Vem bryr sig så länge det täcker, är bekvämt och värmer från kyla ;-)

Därför betyder det här nya jobbet så mycket för mig.
Det kräver att jag är ... proper... och då proper som en kvinna, då jag faktiskt ÄR en kvinna (även om min make mer beter sig som en....).
Så nu är det stora förändringar.
FÖR MIG!
Detta gäller triviala saker som räknas så "tjejiga" och självklara för vissa.. men inte för mig.
This is big.

Så när jag kommer hem idag, så ska jag göra som alla andra fjollbloggare (förutom att jag verklien köpt dem, och inte bara tar kort i provrummet... SAMT absolut inte med mig i dem) och lägga upp bilder på mina nya arbetsplagg....
Naglarna skall putsas, håret klippas och fixas samt smycken inhandlas.
Detta kan bli riktigt kul.....


****

Eller nä...... ORKA!
Har annat viktigt att göra som att mysa med min karl och sy klart dopklänningen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0