dag två

Vab dag två.

Hur kommer det sig att kidsen blir sjuka just onsdag och torsdag?
Varför inte Fredag, lördag eller söndag när man ändå är ledig?
Varför?

Idag är hon feberfri. Seg, men feberfri.
En dag utan feber för att man ska se om det stannar så.... sen kan de gå till skolan.

Fredag är jag ledig... lördag och söndag oxå.
Men jag vabbar onsdag och torsdag.

Varför blir det alltid så?

***
Igår köpte jag (när jag var på apoteket) en liten blåvit flaska/tub med rengörning för ansiktet.
En scrub (heter det väl) som man endast får använda 1-2 gånger i veckan.
Mina förhoppningar över dessa medel, brukar i regel inte vara så höga... likaså på denna...
Men jag blev lyckligtvis motbevisad.

Det kändes så lent och rent i ansiktet efter denna.... den tog i ordentligt.

Efter det, så tog jag min "body scrub" och dök ner i badet.
Tände alla ljus och njöt av värmen från vattnet.
Såååå skönt!
Tog mig tid med varenda del av kroppen.

Eftersom det är väldigt svårt att ligga i sängen med karln, rengjord.. smord med goa krämer... så måste jag ju även vältra runt som den valross jag är. Satte på karln, och sedan var det dags för sömn.

Idag... en ny dag, och mycket att göra.

Kommentarer
Postat av: DD

hahahahahaha.....



du e ju för go du =)



2009-01-22 @ 12:08:28
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ja säg det, så typiskt.. aldrig prickar sjuka in på rätt datum å veckodagar - det eviga dilemmat.

krya på barnen!

2009-01-22 @ 19:41:33
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0