kallt.. trött... sjuk....

Och det är bara början.
Förkylningen kommer krypandes fram, och det känns inte alls bra just nu.
Vill inte ligga hemma nerpackad, utan vara ute och lära mig så mycket som möjligt på jobbet.

Halsen gör ont.
Huvudvärken har setat i över två veckor...
Och nu känns krasslet i hela kroppen.

En kopp te. Lite senare start på jobbet, så ska det nog gå bra :-)
Lever på hoppet om att inte huvudvärken dunkar i för mycket idag.
Jag behöver den här dagen.

***
E´s ridning igår gick bra. Fast hon vill sluta.
Tvingar henne tills terminen är slut, sen är det hennes val även om jag tycker det är synd.
Hon är så duktig.

Fåglarna kvittrar därute och påminner mig om att dogsen ska ut... för dogsen själva, de ligger och sover.

Ha en underbart trevlig dag :-)

Kommentarer
Postat av: DD

Ha en underbar dag du med. Krya på dig!



2009-02-24 @ 08:35:25
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0