Wow...

Sitter här i mörkret efter att ha försökt somna.. .utan att lyckas som ni kanske förstår.
Vet inte riktigt i vilken ställning jag ska befinna mig för att slippa värkar och smärta.
Inte heller har jag någon aning om vad det är som satt igång det... :-)
Skönt iaf att veta (hoppas) att det inte är så farligt som jag tidigare trott... nu är det bara.. irriterande.
Har varit uppe och gått lite men det kommer tillbaka så fort jag lägger mig ner.

I morgon är det Lucia firande på skolan.
Emilias klass firar det i morgon, och Oliwers firar det på onsdag (RÄTTELSE: måndag är det faktiskt.. inte onsdag. Tack Sara ;-).....).

Sen bär det av till syster YEEEEAAAAAAYYYYHHHH!!!!
Kidsen skall på Idol på fredag och sedan skall de på musikal på lördag... Fotbollscup på söndag med kusinen... Fullt upp med pappa hela helgen.

Att köra bil gick superbra idag :-)
Känns så befriande. Visserligen är det bara korta vändor, men det innebär att jag inte behöver vara beroende av andra om jag ska ta mig någonstans.
Jag kan köra bilen själv.
Att gå i och ur är lite krångligt, men det går... :-) Vilken frihet!!!

Nu är det dessutom bara 5 dagar kvar tills jag kan publicera en bild (om jag lyckas med scanningen och så.. inte direkt mina grejor som jag är van vid här... ) eller kanske t o m en liten film om hur Philippa ser ut :-)
Bilderna som blir av 4d är grymt detaljrika :-) Och då får vi även det bekräftat om det verkligen är en tjej eller inte.
Jag tror det är det.
Ultraljudet (det vanliga) sa att det var det.
Men en detaljerad bekräftelse nu när fostret är äldre, nästan som en bebis - fast mini, visar mer och kan verkligen utesluta en gömd liten snopp :-)

Nu.. kisspaus igen, och sedan kanske en liten nattmacka :-) Sen hoppas jag på att få sova lite innan luciafirandet som går av stapeln om ca fem timmar.... zzzzzzzzz... vill ju inte somna där liksom...

Ah ... just det... det slog mig.... Hur fungerar egentligen sekretesslagen.. och vad är det som gäller där?

Kommentarer
Postat av: Nillo

Tonights the night.....we going to party(slappa åta och dricka gott och bara umgås...och en MASSA skratt!!!)

2009-12-11 @ 11:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0